Welcome to Gaia! ::

Why Not?

Back to Guilds

No rules, just Fun! Join today. 

Tags: Roleplaying, Polls, Spam 

Reply "GAH" ♦♣Games and Hangouts ♠♥
say something in a different language Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 46 47 48 49 50 51 ... 93 94 95 96 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Rate this game
  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7
  8
  9
  10
View Results

Garynook

6,950 Points
  • Beta Critic 0
  • Somebody Likes You 100
  • Peoplewatcher 100
PostPosted: Wed Dec 17, 2008 2:15 pm


een gebrek aan sociale vaardigheden en individuele eigenzinnigheden die per autist verschillen.
PostPosted: Wed Dec 17, 2008 9:28 pm


Aha, bedankt voor de info! 3nodding

Ignorant Soul


Garynook

6,950 Points
  • Beta Critic 0
  • Somebody Likes You 100
  • Peoplewatcher 100
PostPosted: Thu Dec 18, 2008 3:26 am


m'n beste vriend Glijmiddelman is daadwerkelijk autistisch en na het vergelijken van onze symptomen hebben we opgemerkt dat er weinig verschil is op wat ik niet wil vertellen na en dat dat van hem sinds geboorte is en het bij mij manifesteerde toen ik twaalf was.
PostPosted: Thu Dec 18, 2008 10:51 am


Dus je k**t het ook pas op latere leeftijd krijgen?

Ignorant Soul


Garynook

6,950 Points
  • Beta Critic 0
  • Somebody Likes You 100
  • Peoplewatcher 100
PostPosted: Thu Dec 18, 2008 11:03 am


Nee Autisme zelf is vanaf de geboorte hoewel er de zeldzame gevallen zijn dat men door een ongeluk autistisch kan worden. Mijn aandoening die ik liever niet noem manifesteerd zich voornamelijk in de leeftijden 15 tot 30 jaar. Oorzaken zijn erfelijkheid, lichamelijke afwijkingen in de hersenen met invloeden uit de omgeving. (stress etc.)

Bij mij is het door lichamelijke afwijkingen in de hersenen en een kut leven. Daarom kreeg ik het ook zo vroeg.
PostPosted: Fri Dec 19, 2008 1:36 am


Ohw oke. En heb je daar veel last van dan?

(Als je liever over iets anders wil praten, gewoon zeggen he!)

Ignorant Soul


Garynook

6,950 Points
  • Beta Critic 0
  • Somebody Likes You 100
  • Peoplewatcher 100
PostPosted: Fri Dec 19, 2008 6:10 am


nou ja het heeft mijn persoonlijkheid gevormd en eerlijk gezegt heb ik er veel last van omdat iedereen me een mongool vindt ongeacht dat ik intelligenter ben dan de meesten die me een mongool noemen.
PostPosted: Fri Dec 19, 2008 12:39 pm


Tsss, sukkels! Ik vind je geen mongool hoor. Het is veel te gezellig om zo met je te kletsen. =3

Ignorant Soul


Garynook

6,950 Points
  • Beta Critic 0
  • Somebody Likes You 100
  • Peoplewatcher 100
PostPosted: Fri Dec 19, 2008 2:18 pm


Serenade of the Soul
Tsss, sukkels! Ik vind je geen mongool hoor. Het is veel te gezellig om zo met je te kletsen. =3
4 van de 25 in mijn klas zijn het met je eens dat ik geen mongool ben.... ik ben al bekend op school als lord of the dance, die mafkees met die gasmasker, die homo en het altijd populaire... mongool, idioot en wat dan niet.
PostPosted: Fri Dec 19, 2008 2:43 pm


Watashi wa ai sh'teru
I wuvs yoo

Lord Sephyr- Shadow Angel


Ignorant Soul

PostPosted: Sat Dec 20, 2008 4:13 am


Soul of Aqua
Serenade of the Soul
Tsss, sukkels! Ik vind je geen mongool hoor. Het is veel te gezellig om zo met je te kletsen. =3
4 van de 25 in mijn klas zijn het met je eens dat ik geen mongool ben.... ik ben al bekend op school als lord of the dance, die mafkees met die gasmasker, die homo en het altijd populaire... mongool, idioot en wat dan niet.

Eerlijk gezegd vind ik dat gasmasker ook een beetje maf. xp

Maar goed ieder z'n eigen smaak he! En je hebt 4 mensen die aan jouw kant staan, laat de rest dan maar.
PostPosted: Sun Dec 21, 2008 4:59 pm


Nou ja het staat wel, ookal zeg ik het mijzelf.

Het is wel fijn dat er tenminste iemand niet zo denigrerend is maar het is toch niet fijn om konstant al die beledigingen etc te horen... voelt echt klote...

Garynook

6,950 Points
  • Beta Critic 0
  • Somebody Likes You 100
  • Peoplewatcher 100

Ignorant Soul

PostPosted: Mon Dec 22, 2008 2:50 am


Daar heb je gelijk in... Ik snap niet waarom mensen iemand die anders is dan hen meteen moeten aanvallen.

Leuke foto, trouwens.
PostPosted: Mon Dec 22, 2008 9:56 am


dank je, wou het den vorige keer al zeggen maar ik vind je avi ook erg leuk nu.

Ik hou er van om me op te dossen. buiten de doos kijken van hoe ik dit en dat kan dragen. Ga deze of volgende week ook met Glijmiddelman shoppen voor accessoires... in de Gamma, Praxis, Karwei en andere. voor mij mogelijk een nieuwe gasmasker en bril en voor hem een gasmaskertje.

Garynook

6,950 Points
  • Beta Critic 0
  • Somebody Likes You 100
  • Peoplewatcher 100

Ignorant Soul

PostPosted: Mon Dec 22, 2008 11:25 am


Thanks, ik wou eigenlijk wachten tot m'n dreamavi compleet is, maja, de vorige avi beviel me gewoon niet meer.

Veel plezier met shoppen dan! ^^
Reply
"GAH" ♦♣Games and Hangouts ♠♥

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 46 47 48 49 50 51 ... 93 94 95 96 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum