Welcome to Gaia! ::

Why Not?

Back to Guilds

No rules, just Fun! Join today. 

Tags: Roleplaying, Polls, Spam 

Reply "FLC" Foreign Languages and Cultures
Iemand Nederlands? Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dutch is good?
  o_o Hell no!
  So what does the first post say? ^^;;;;
View Results

Dominique Devlin

PostPosted: Thu Mar 22, 2007 10:17 am
Ik hoop het eigenlijk niet, omdat ik in Nederland woon en ik niemand ken die gewoon goed Nederlands spreekt. Mijn lerares Nederlands en mijn geschiedenisleraar komen nog het meest in de buurt met hun pogingen, maar toch.
Ik kan -d, -dt en -t dingen niet uit elkaar houden, hoe hard ik het ook probeer. Ook kan ik niet inschatten of mijn teksten op het niveau van mijn doelgroep zijn. stare Maar toch, toch, vond ik het wel een idee om hier even neer te zetten dat ik Nederlands ben omdat ik geen andere nederlanders op de eerste pagina van dit forum zag staan. 3nodding

Ik erger me zo aan mensen die geen Nederlands kunnen terwijl ze toch Nederlands zijn! gonk Die zeuren dan dat die allochtonen zo'n taalcursus moet volgen, terwijl ze die zelf beter kunnen gebruiken! Allochtonen die zo'n cursus volgen kunnen vaak beter bedenken wanneer je met welk woord naar een ander woord verwijst. stare En dan te bedenken dat ze hun eigen taal ook nog compleet beheersen!
Nederlanders bakken er niks van. Ze doen van alles een beetje, zodat het net niks is. stare Ze kunnen dus geen Nederlands, leren Engels maar beheersen dat nog slechter, kunnen vaak ook nog een aardig woordje Duits (maar niet genoeg om een formele brief te kunnen schrijven naar een offici"ele Duitse instantie) en zeuren dan nog over anderen. scream

En dan is er nog voetbal. Als er
iets is waar ik me aan erger is het wel een grote massa infantiele idioten die staan te schreeuwen omdat een groep volwassen mannen achter een stuk leer aan rent. stare Verschrikkelijk. En dat is dan cultuur.

So yeah. Dutch sucks and so does the so-called Dutch culture. 3nodding Even though I'm in it. D<
 
PostPosted: Sat Mar 24, 2007 8:54 am
Couldn't this go in the "[ Poll ] Sprechen Sie deutsch?" thread?  

Ulterior_Motives


Sherelyn

PostPosted: Sat Mar 24, 2007 11:19 am
Lol, it's Dutch..
Maarjaa, je heb helemaal gelijk, zoals ik al eerder zei mrgreen
 
PostPosted: Sat Mar 24, 2007 12:01 pm
Ulterior_Motives
Couldn't this go in the "[ Poll ] Sprechen Sie deutsch?" thread?

I take it you know Dutch nor German, am I correct? mrgreen


Tja, en dan heb ik het nog niet eens over heel Den Haag. -_- Pokkepolitiek. Wilders wil de Islam verbieden en alle moslims uit het land mieteren. Hij heeft zelfs gezegd dat hij artikal 1 van de grondwet, de anti-discriminatie wet, ongeldig wil laten verklaren omdat hij wil discrimineren.
En die zak heeft dus meer macht dan, ik. scream
 

Dominique Devlin


Ulterior_Motives

PostPosted: Sat Mar 24, 2007 9:06 pm
Dang I'm stupid. O_O I must've been really really tired when I asked that. I probably should learn some Dutch though, I want to study art in Holland sometime.


Sorry then. My appologies. Make fun of me if you wish.  
PostPosted: Sun Mar 25, 2007 3:18 am
Ulterior_Motives
Dang I'm stupid. O_O I must've been really really tired when I asked that. I probably should learn some Dutch though, I want to study art in Holland sometime.


Sorry then. My appologies. Make fun of me if you wish.

whee I sure won't make fun of you. I can't distinguish Italian from Spanish. My grandmother teaches Spanish to adults so I should at least know enough to see the difference but nooo. -_-  

Dominique Devlin


Sherelyn

PostPosted: Sun Mar 25, 2007 8:08 am
Dominique Devlin
Ulterior_Motives
Couldn't this go in the "[ Poll ] Sprechen Sie deutsch?" thread?

I take it you know Dutch nor German, am I correct? mrgreen


Tja, en dan heb ik het nog niet eens over heel Den Haag. -_- Pokkepolitiek. Wilders wil de Islam verbieden en alle moslims uit het land mieteren. Hij heeft zelfs gezegd dat hij artikal 1 van de grondwet, de anti-discriminatie wet, ongeldig wil laten verklaren omdat hij wil discrimineren.
En die zak heeft dus meer macht dan, ik. scream

Serieus?! eek
 
PostPosted: Sun Mar 25, 2007 11:14 pm
Sherelyn
Dominique Devlin
Ulterior_Motives
Couldn't this go in the "[ Poll ] Sprechen Sie deutsch?" thread?

I take it you know Dutch nor German, am I correct? mrgreen


Tja, en dan heb ik het nog niet eens over heel Den Haag. -_- Pokkepolitiek. Wilders wil de Islam verbieden en alle moslims uit het land mieteren. Hij heeft zelfs gezegd dat hij artikal 1 van de grondwet, de anti-discriminatie wet, ongeldig wil laten verklaren omdat hij wil discrimineren.
En die zak heeft dus meer macht dan, ik. scream

Serieus?! eek
Ja, serieus. Een paar lui uit m'n klas hadden een presentatie (=uit de kluiten gegroeide spreekbeurt) gehouden over hem en zijn ideeen. Ze hadden geluidsfragmenten waarin hij dat zei. stare  

Dominique Devlin


Sherelyn

PostPosted: Mon Mar 26, 2007 10:28 am
Dominique Devlin
Sherelyn
Dominique Devlin
Ulterior_Motives
Couldn't this go in the "[ Poll ] Sprechen Sie deutsch?" thread?

I take it you know Dutch nor German, am I correct? mrgreen


Tja, en dan heb ik het nog niet eens over heel Den Haag. -_- Pokkepolitiek. Wilders wil de Islam verbieden en alle moslims uit het land mieteren. Hij heeft zelfs gezegd dat hij artikal 1 van de grondwet, de anti-discriminatie wet, ongeldig wil laten verklaren omdat hij wil discrimineren.
En die zak heeft dus meer macht dan, ik. scream

Serieus?! eek
Ja, serieus. Een paar lui uit m'n klas hadden een presentatie (=uit de kluiten gegroeide spreekbeurt) gehouden over hem en zijn ideeen. Ze hadden geluidsfragmenten waarin hij dat zei. stare

Dus die mensen zijn eigenlijk een soort van 'fan' van hem? >.<

Whee.. Waarom reageer je niet op m'n comment crying
 
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 9:17 am
Sherelyn
Dominique Devlin
Sherelyn
Dominique Devlin
Ulterior_Motives
Couldn't this go in the "[ Poll ] Sprechen Sie deutsch?" thread?

I take it you know Dutch nor German, am I correct? mrgreen


Tja, en dan heb ik het nog niet eens over heel Den Haag. -_- Pokkepolitiek. Wilders wil de Islam verbieden en alle moslims uit het land mieteren. Hij heeft zelfs gezegd dat hij artikal 1 van de grondwet, de anti-discriminatie wet, ongeldig wil laten verklaren omdat hij wil discrimineren.
En die zak heeft dus meer macht dan, ik. scream

Serieus?! eek
Ja, serieus. Een paar lui uit m'n klas hadden een presentatie (=uit de kluiten gegroeide spreekbeurt) gehouden over hem en zijn ideeen. Ze hadden geluidsfragmenten waarin hij dat zei. stare

Dus die mensen zijn eigenlijk een soort van 'fan' van hem? >.<

Whee.. Waarom reageer je niet op m'n comment crying
Nee, ze waren het niet helemaal met hem eens. Ze wilden het beleid voor asielzoekers enzo wel strenger hebben, maar ze wilden geen grondwetswijzigingen doorvoeren ofzo. surprised

Ik heb je comment niet gezien, even kijken... ninja
 

Dominique Devlin


Cinderellake

Precious Sweetheart

PostPosted: Fri Jun 06, 2008 2:41 am
Hoi, Ik spreek Nederlands maar ik ben wel van België 3nodding  
PostPosted: Sat Jun 28, 2008 10:46 am
Heh, actually, this thread definitely made me smile. My boyfriend of almost a year is in Holland (Long-Distance/Internet Relationship), and so I am completely interested in everything Dutch! I hope to live in Holland with him someday..Even though I live in the USA. 3nodding I only know a bit of Dutch, although he's teaching me... I would attempt to make a legible sentence, but I'm not in the mood to embarrass myself today... lol  

Jaz Kieten


L_his_twin_JK

PostPosted: Tue Jul 29, 2008 8:17 am
Cinderellake
Hoi, Ik spreek Nederlands maar ik ben wel van België 3nodding
ik ben ook belgisch ^^
en nederlands ook,ma ik heb veeeeel spelfouten =____=;  
PostPosted: Sat Aug 02, 2008 12:59 am
I can't speak dutch but I'd like to learn... I can already speak English and German, so reading dutch is a challenge but doable...

Go Dutch!  

Areliana

Rainbow Fairy

10,700 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Object of Affection 150
  • Pieversity 200

Angel Essayez

Adventuring Explorer

10,650 Points
  • Survivor 150
  • Healer 50
  • Hunter 50
PostPosted: Mon Dec 01, 2008 7:59 am
Ik spreek ook Nederlands, maar k'ben van België smile razz  
Reply
"FLC" Foreign Languages and Cultures

Goto Page: 1 2 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum